vrijdag 12 april 2013

Duale opleiding Hoger Hotelmanagement: de nieuwe brochure is klaar

Het maken van een brochure is iedere keer weer een hele bevalling. Aan de ene kant gaat het om "look & feel" en het verhaal moet natuurlijk ook kloppen.
En dan te bedenken dat het helemaal geen medium is van deze tijd........
En toch. Je wilt ergens centraal je verhaal over je toegevoegde waarde op papier zetten. Je wilt iets in handen hebben om te kunnen versturen en/of achterlaten. Maar er is niet alleen een brochure geboren om maar in de metafoor te blijven.
Het is een resultaat van het verwoorden waar je samen mee bezig bent. Waar je met een team professionals voor wilt gaan. De toegevoegde waarde voor de organisatie zelf is trots op een product. En dat is natuurlijk niet de brochure maar het op een geheel eigen wijze opleiden van professionals in de gastvrijheidsindustrie. En nu al zien we dat die nieuwe vorm beter aansluit bij de praktijk en bij de student.
Binnenkort is de brochure via onze website te downloaden. Wiebe Goodijk

Geen opmerkingen: