dinsdag 24 april 2012

Klantgericht innoveren

Waarom R&D als je ook klanten hebt? Innoveren: tegenwoordig niet meer weg te denken. Maar waarom is het zo belangrijk? En... wat zijn eigenlijk de mogelijkheden?

Aanwezig zijn bij de lancering van het boek Klantgericht innoveren op 9 mei?

Joyce Walstra biedt verheldering. Volgens haar is er kennis nodig voor innovatie. Nederland en Europa maken nog te weinig geld vrij voor de ontwikkeling van een kenniseconomie. Joyce biedt organisaties een model aan waarmee zij kunnen zien hoe innovatief zij zijn. R&D is hierbij niet de enige optie. Joyce helpt bij het maken van keuzes wanneer een organisatie wil innoveren.

Wat kunt u verwachten op 9 mei?
Verschillende ervaringen en inzichten over de mogelijkheden om innovaties tot stand te brengen; een interactieve impuls.




 

Praktische informatie
Datum: 9 mei 2012
Inloop: 16.45 uur
Programma: 17.00-18.00 uur
Opgeven voor deze bijeenkomst? Stuur een email naar bram.van.der.graaf@stenden.com.

Lees verder

1 opmerking:

Eva |Klantgerichtheid zei

Onze enigste troef in de globalisering is juist die innovatie. Klantgericht denken,de eis van vandaag voor de bedrijven, kan niet als je bij de pakken blijft zitten. Niet alleen innovatie bij de aanbieding van je diensten en/of producten, maar in de manier van klantgerichtheid. Bewust zijn waarom een klant met u wil samenwerken, en zorgen dat de klant dit weet. Dat is de basis van klantgerichtheid en de basis van het succes. Eva Joos. www.goaltrainingen.nl