donderdag 22 december 2011

Klantgericht innoveren

Hierbij de eerste recensie over het boek van Joyce Walstra.
Joyce is senior consultant bij Lumius en houdt zich vooral bezig met strategische vraagstukken bij diverse organisaties.


Klantgericht innoveren
Innoveren; tegenwoordig niet meer weg te denken uit het woordenboek van een bedrijf. Maar waarom? Waarom is het zo belangrijk? En watzijn eigenlijk de mogelijkheden?

Joyce Walstra biedt eindelijk wat verheldering op dit
gebied. Volgens haar is er kennis nodig voor innovatie. Nederland en Europa maken nog te weinig geld vrij voor
de ontwikkeling van een kenniseconomie. Zij biedt organisaties een model aan waarmee zij kunnen zien hoe innovatief zij zijn. Ook helpt het boek bij het maken van keuzes wanneer een organisatie wil innoveren. Een must om innovatieve uitdagingen het hoofd te bieden!

Meer informatie: Pearson Education, www.pearson.nl

2 opmerkingen:

Jo | Klantgericht zei

Hoewel klantgericht en innoveren twee totaal verschillende onderwerpen zijn, is het goed dat het gemeenschappelijke raakvlak onderzocht wordt. Klantgericht innoveren ontstaat dan. Een interessant gebied.

Jo Freeks

Eva | Klantgerichtheid zei

Klantgerichtheid is gelukkig geen kreet meer, maar wordt steeds meer een houding in de economie die steeds meer gezocht wordt. Zelfs "nee" zeggen tegen een klant kan klantgericht zijn. Dit is een mooie verandering.
Eva Joos