dinsdag 13 april 2010

Operational management














Hierbij feliciteer ik onze medewerker Joyce Walstra met de publicatie van het boek "operationeel management in de dienstverlening". Samen met Jan Schulp en Eva Janssen is na een periode van hard werken het resultaat beloond! Het boek is uitgegeven door Pearson en ligt vanaf heden in de winkel.

Ik vind dit een typisch voorbeeld van een Best Practice samenwerking tussen Stenden commercie en Stenden onderwijs. Het boek wordt in het onderwijs gebruikt. Wij als ISM gebruiken het als basis bij een opdracht voor bijvoorbeeld een grote Nederlandse bank (ABN-AMRO). Uiteraard is de uitwerking in de praktijk van consultancy een andere dan binnen onderwijs.

Basis van het boek is de verbetering van operations. Voor ISM is gaat het dan om het optimaliseren van operations bij klanten in onze consultancy trajecten voor uiteenlopende opdrachtgevers.
De inbreng van Joyce bij de totstandkoming van het boek was vooral gericht op de praktijk van het werkveld. Hiervoor heeft Joyce ook van de uitgever complimenten gekregen.

Van medewerkers van ISM vragen wij een actieve bijdrage in het opstellen of meewerken aan publicaties. Een goede manier om de onderscheidende expertise zichtbaar te maken.

Wiebe Goodijk

Geen opmerkingen: