

17 november was er een seminar over internetmarketing in de Kennis Campus Emmen. Na de opening door Jan-Peter Peterson, adviseur van KCE, was het de beurt aan een expert van Linq5. Daarna liet Alex van Ginneken ons zien dat bezoekersaantallen op je website aardig zijn maar dat het draait om conversie. Alex is de auteur van het boek "de Blauwe Doos". Zijn bedrijf werkte samen met Stenden Hogeschool Kennis Campus Emmen en Linq5 in een project voor Twinlife. Het modemerk van Frank en Ronald de Boer. Gauke Poelman, de directeur van Twinlife vertelde op zijn geheel eigen wijze de eerste ervaringen met "on-line" verkopen.
Online ondernemen kan iedereen. Maar het vinden van de juiste formule en succesdrivers is nog wel eens lastig. En....de ontwikkelingen gaan maar door. Kennis Campus Emmen heeft vanaf 1 januari een kanjer van een adviseur (Saskia de Groot) in dienst genomen met als specialisme internetmarketing. Zo hopen wij snel veel ondernemers van dienst te zijn om de verkopen via internet te doen stijgen.
Dat het thema in de belangstelling staat bleek wel uit het grote aantal bezoekers wat op dit seminar af kwam. Dat velen nog aarzelend aan het begin staan bleek ook wel door de vragen die Alex van Ginneken stelde. Maar het is een wenkend perspectief en dat kriebelt nog meer als je de vele praktijkvoorbeelden hoort. We denken er overigens aan om het seminar nog een keer te herhalen vanwege de grote belangstelling.
Wiebe Goodijk
1 opmerking:
Awesome work! That is quite appreciated. I hope you’ll get more success. <a href="http://senuketngreview2018.com>SEnuke TNG Pro Version</a>
Een reactie posten